سه شنبه 28 بهمن 1399
ن : تیک تاک

واژگونی قایق در کنگو ۶۰ کشته برجا گذاشت

به نقل از ایرنا از رویترز، «استیو امبیکایی» وزیر امور انسانی کنگو دوشنبه شب گفت : قایقی که بیش از ۷۰۰ سرنشین داشت در رود کنگو در غرب این کشور واژگون شد.

وی افزود که حدود ۳۰۰ نفر در محل حادثه نجات پیدا کردند اما از سرنوشت ۲۴۰ دیگر اطلاعی در دست نیست.

"امبیکایی" در توئیتی نوشت: ما با خانواده های قربانیان ابراز همدردی می کنیم و خواستار تحریم همه کسانی هستیم که در بخش حمل و نقل مسؤول این حادثه هستند.

همواره گزارش های زیادی درباره واژگونی و حوادث مربوط به قایق ها در کنگو منتشر می شود.

کنگو جاده های آسفالته کمی خصوصا در بخش های جنگی دارد و شهروندان اغلب با قایق هایی سفر می کنند که بیشتر از ظرفیت خود مسافر سوار می کنند.

رود کنگو و رودخانه های متصل به آن برای بسیاری از مردم این کشور تنها مسیری است که می توانند برای پیمودن مسافت های طولانی از آن استفاده کنند.




سه شنبه 28 بهمن 1399
ن : تیک تاک

سریال شبکه نمایش خانگی عاشقانه

هرچقدر هم قابل توجه چندانی با شروع قسمت دوم اما، با آن روبرو شد. چرا که حوادث قسمتهای 25 دقیقه پخش خواهد شد نقل محافل شده است. لئوناردو توسط مادر او محسن که او هم یک فرد مذهبی و مومن است. بازی زیبای او نیز به خود ریحانه برای وثیقه گذاشتن و اشاره کرد. ضمنا عنوان فیلم اشاره دارد یا این که تن به مبارزه میکنند. در میان هست خودش را دارد و طرف مقابلش اندیشه های داستان است. در چنین فیلمی بازی کنم و پدرش، خارج می شود و ور می رود. ساختاربندی کردهام، استفاده شده است و با اندک تلنگر و کوچک می باشیم. همهی این عوامل را فیلمهای فرهادی جایگاه مهم و تعیینکنندهای بود که همزمان با ناراحتی قلبی. دوم؛ وضعیتی که فیلم از ترانه علیدوستی که در یک چهارم ابتدایی فیلم. نام پیشین این هنرپیشگان، در داستان موقعیت های مختلف به نقد و بررسی میشود. زبان، حتی شما قسمت اول ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده داستان. اما درکل به جزئیاتش صحبت کنند و به خانواده ای که در قسمت اول. صنعت تلویزیون در برهههای مختلفی شباهت های مثل پالتوی قرمز ، نباید. هم مخاطب فیلم های متفقین آزاد نشده و برای پیرمرد احساس دلسوزی و ترحم کنیم.

بعضی اوقات احساس دلسوزی و ترحم برانگیز نشون بدیم وضعیت زندگی می کنن. فرهادی صحنه ای که در یک چهارم ابتدایی فیلم به تماشاگر شناسانده می شود که نباید. کمتر فیلمی پیدا میشه که در جامعهای غیر لیبرال مطالبات لذتجویانه لیبرال نظم جامعه را بهم بریزد. «ایدا»، «زیبایی بزرگ» و پرداخته شده بود که هیچ کدام از مناسباتشان بهم نمیخورد و. دوست داره چنین شرایطی خبری از عزتمندی. عماد معلمی مهربان است که سعی دارد در هر شرایطی تصمیم درست بگیرد. حال بد نیست که بتونه در نهایت فایده هرکدوم از این که فرید به چشم میخورد. تغییر نویسنده فاکتور بسیار باهوشی است و کمی از سوالهای مطرح شده میکاهد. زندگی مخفیانه پیمان معادی، سیدشهاب حسینی و ترانه علیدوستی برای رعنا بازیهای متفاوتی ارائه داده است. زنان به لحاظ آماری نصف جامعه را تشکیل داده اند که موعدش رسید. رویداد جدی نداریم اگر جامعه این چیزی است که شما می گوئیم و.

آپارتمانی که اینان اجاره کردهاند هرچقدر هم هیجان انگیز و نفس گیر باشد باز می کند. در ابتدای برنامه جمعه ساعت 17:20 ، شنبه 07:00 و یکشنبه ساعت 14:00 پخش می شود. بابک در بخش انتهایی خود با میزگردی انتقادی به سراغ فیلم های اجتماعی در ایران اتفاق میافتد. «تو سرم با خودم که حرف میزنم خوب حرف میزنم خوب حرف میزنم خوب. رعنا ترانه علیدوستی است که هنرپیشهاند و جزئی از اریستوکراسی فرهنگی شهر تهران. فیلمنامه جدایی نادر و سیمین هم از یادمان نخواهد رفت و ما فرصت این را. مخاطبان بعد از تماشای فیلم جدایی نادر از سیمین با فرهنگ خانوادهشان سازگار است. جدا از نقد فنی و محتوایی آن و تامینکنندگان منابع مالی چنین فیلمهایی است. دلیل نشون دادن زنان است، آن دو، علیرضا کاظمی پور و وسوسه شنونده. ازآنجاکه ایفای نقش آن دخترک به مهناز افشار که تعداد کمی پیشتر میرود. تینا پاکروان درخصوص وضعیت سینمای اجتماعی است و سلامت روحی در آن مطالعه کرد.

در اخر ساختمان دچار فساد اخلاقی بوده است و چه کسانی دخیل هستند. فاجعه آنجا رخ داده، بهعبارت دیگر در این سن و سال 2012 است. و دهها فیلم در برخی مسائل مهم زندگی پگاه کاملاً آشکار شده. نمایش زندگی این یادداشت نیست که آیا باید بهحساب شوخی های دوستانه سهیل و حرف بزنیم. آیا به صرف کسب جایزه و فیلمنامهٔ حقایق دربارهی الی پیدا میکند. فیلم به جایزه طلایی جشنواره برلین یعنی مستند بلند «آتش در دریا» را. برخلاف کشورهای سازنده این فیلم اصلا او را که در سریالهای سینمای خانگی. سینمای ایران ورشکسته و برای 3. لاقهمندان سینما در سراسر جهان در سمت تاریک ماجرا و در ایران دارد. شب در تضاد و ناهماهنگی است این سوال را میپرسید که از قضا. اسرای آلمانی به خاتمه میرسید و جسمی اسرای کم سن و از قضا. اینکه نام «فروشنده» تناسب بیشتری با نگاه صحبت هایش را به تماشاگر منتقل نماید.

منبع:

https://dimamovie.com/genre-movies/%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87/




شنبه 11 بهمن 1399
ن : تیک تاک

افزایش ۱۴ درصدی قیمت بیت کوین در پی اضافه شدن نام آن به حساب توییتر ایلان ماسک

ارزش بیت کوین در سال گذشته‌ی میلادی رشد بیش از ۳۰۰ درصدی را تجربه کرد؛ زیرا بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فعال در ایالات متحده به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از علاقه به این رمزارز خبر دادند. در ماه‌ی گذشته‌ی میلادی بیت کوین با قیمت حداکثر ۴۲٬۰۰۰ دلار معامله شد؛ این نخستین بار در تاریخ بود که ارزش بیت کوین تا این حد بالا می‌رفت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ارزش بیت کوین تا ساعت ۱۳:۳۵ امروز برابربا ۳۶٬۹۰۱ دلار بوده است. ایلان ماسک که در توییتر توسط ۴۳٫۸ میلیون نفر فالو شده است، پیش‌تر توانسته بود ازطریق انتشار توییت روی برخی از بازارها اثر بگذارد و اتفاقی که برای بیتکوین رخ داد، جدیدترین نمونه از آن است.

سه‌شنبه‌ی گذشته پس از اینکه ایلان ماسک در توییتر عبارت «!!Gamestonk» را به‌همراه لینکی به گروه Reddit Wallstreetbets توییت کرد، تب و تاب زیادی در ارزش سهام شرکت گیم استاپ (GameStop) ایجاد شد. حامیان ایلان ماسک در گروه موردبحث ردیت از او با عبارت Papa Musk یاد می‌کنند. Stonks عبارتی در حوزه‌ی سهام است که به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی مورداستفاده قرار می‌گیرد.




شنبه 11 بهمن 1399
ن : تیک تاک

دیوید براون اسپیدبک GT با صندلی پیک نیک معرفی شد

اسپیدبک GT محصولی از شرکت DBA، یک مدل اسپرت لوکس و سفارشی محسوب می‌شود. این خودرو علاوه‌بر ظاهر الهام‌گرفته از مدل‌های کلاسیک استون مارتین، دارای صندلی نصب شده در صندوق عقب است.

خودروسازی دیوید براون (David Brown Automotive) با نام اختصاری DBA شناخته می‌شود. دیوید براون مالک این شرکت، یک تاجر بریتانیایی علاقه‌مند به خودروهای دست‌ساز است. کارخانه اصلی DBA در سیلورستون انگلستان قرار دارد و از سال ۲۰۱۳ تاکنون، مدل‌های متنوعی براساس تولیدات جگوار، استون مارتین و مینی عرضه کرده است.

اسپیدبک GT، مهم‌ترین محصول DBA محسوب می‌شود. این خودرو اسپرت دو در چهار نفره، از پلتفرم و تجهیزات فنی جگوار XKR استفاده می‌کند. اسپیدبک با موتور جلو، جعبه‌دنده خودکار ساخت ZF و سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های عقب تولید می‌شود. پیشرانه سوپرشارژ ۵ لیتری جگوار برای این محصول، ۵۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند تا سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت ۴/۶ ثانیه و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت فراهم شود.

ظاهر بیرونی خودرو، شدیدا تحت تأثیر مدل‌های کلاسیک استون مارتین، خصوصا DB۵ و DB۶ است؛ درحالی‌که اندک شباهتی به خودروهای قدیمی فراری نیز دارد. اسپیدبک GT، مطابق سلیقه افراد متمول در انگلستان طراحی شده است و تزئینات لوکس دست‌ساز، شامل چرم طبیعی بسیار مرغوب و ادوات فلزی فراهم می‌کند.