چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
ن : تیک تاک

دارای مکانیزم پمپ روان با پیشرفته ترین ارگونومی

اگر چه برخی از مشکلات لوله کشی جدی هستند و نیاز به فرد کاردان دارند، مشکلات زیادی نیز وجود دارند که می توانند بدون هدر رفتن پول شما حل شوند. شیر ظرفشویی از پرکاربردترین شیرآلات بهداشتی است و در طول روز چه برای شستن دست و ظرف و ظروف و چه در هنگام آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت شیر آشپزخانه شودر نسبت به کیفیت بالای آن کاملاً مقرون به صرفه است و خرید آن توصیه میشود. با توجه به قیمت نوسانات عرضه عمده شیرآلات بهداشتی ساختمانی برای مصرف فروشندگان ، مغازه داران و صادر کنندگان و مصارف مختلف از انواع گارانتی دار آن توصیه می شود. فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان، علاوه بر فروش اینترنتی انواع شیرآلات بهداشتی، در بخش راهنمای خرید شیر ظرفشویی اطلاعات و توصیه های کاملی جهت خرید بهترین شیر ظرفشویی ارائه کرده است. تمام شیر آلات به طور کلی از دو قسمت که شامل اجزای اصلی شیر و پوشش خارجی است تشکیل می شوند .

خرید مایع ریز از آریان فراز

دارای مکانیزم پمپ روان با پیشرفته ترین ارگونومی این محصولات با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تولید می گردد مدل رویان ایمن آب را با اطمینان از عدم پیشامد خوردگی در مکانیزم یا وجود هر گونه نشتی برای انواع شوینده ها اعم از ژل های شستشو مایع دستشویی، ظرفشویی و غیره استفاده نمایید. وزنه ای که در انتهای دیگر شلنگ (در زیر سینک ظرفشویی) بسته شده است، فرایند برگشت به جای اولیه شلنگ را تسهیل می کند. این محصول از مواد اولیه مرغوب است و نصب آسان و عمر طولانی آن از ویژگی های این محصول میباشد . ساختار علم فنری، معمولاً عاملی است که باعث بالاتر بودن قیمت شیر ظرفشویی فنری است. انتهای آزاد ساختار علم در گیره ای جا می افتد و در زمان مورد نیاز کاربران می توانند علم را از این گیره آزاد کرده و در جهت مورد نظر خود حرکت دهند. اما به نسبت قیمت خود، ارزش بیشتری را برای کاربران ایجاد می کنند. طرح میشکا یکی از انواع شیرآلات ارزان است که ظاهری جذاب دارد و با توجه به کیفیت بالا، خرید آن مقرونبهصرفه است. خوشبختانه امروز این سنت دچار تغییر شده است و تمام اعضای خانه در آشپزخانه کار میکنند. ساختار علم این نوع شیرآلات آشپزخانه فنری تقریباً ارتجاعی دارد که شلنگِ خروجی آّب شیر ظرفشویی فنری را در بر می گیرد.

لینک سفارش: https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

انواع شیر ظرفشویی فنری و شاوری به دلیل نوع خاص مکانیزم علم خود معمولاً از شیرآلات آشپزخانه معمولی گران تر هستند. علم این نوع شیرآلات آشپزخانه قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد اما از جای خود خارج نمی شود و فقط دارای یک خروجی آب است. شیرآلات دستشویی از جنس سرب خشک وزن بالایی دارند و ممکن است با شیرآلات لوکس با کیفیت به راحتی اشتباه گرفته شوند. اگر کارتریج و سایر اتصالات شیرآلات شما از جنس سرامیک، استیل و یا برنج باشد خیال شما از معیوب شدن زودهنگام شیر خود آسودهتر است ولی اگر جنس آنها پلاستیکی باشد، خود را برای دردسرهایی که بهزودی برای شما ایجاد میکنند، آماده کنید. این نام همواره یادآور کیفیت و نام ایران است. معمولا این شیرها به صورتی هستند که ضمن داشتن خروجی آب خودشان حلقه اتصال شیلنگ را هم دارند. اما در ایران شیر ظرفشویی شاوری متداول تر است که با توجه به دامنه حرکتی بالای آن برای شستشوی سینک و آبکشی ظروف بزرگ کاربردی است. یکی از آنها فشار کم شیر ظرفشویی کم مصرف است که همانطور که در بالا گفته شد، لزوماً درست نیست و یک پرلاتور با کیفیت این مشکل را حل می کند. ، " کیفیت شیرآلات آشپزخانه ایرانی بهتر است یا خارجی؟"، " گارانتی شیرآلات به درد می خوره؟"، "شیرآلات رنگی گارانتی دارند؟" "شیرآلات طلایی رنگشون ثابت است یا نه؟" "شیر ظرفشویی شلنگ دار بهتر است یا ثابت؟" " ارزان ترین شیر ظرفشویی " شیر ظرفشویی تصفیه دار خوب است؟

شیر ظرفشویی شودر مدل سنیور پاشش به صورت پودری دارد و همچنین نصب آن آسان است و به سادگی تمیز میشود. همچنین شیر آشپزخانه شودر مدل سنیور دارای کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار بالا بوده و سایز کارتریج آن 40 میلیمتر است. از طرفی با توجه به معماری های جدید و آشپزخانه های اوپن این بخش از خانه بیش از گذشته در معرض دید مهمانها قرار دارد و زیبایی آن اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است. همچنین ساختار ارگونومیک بدنه شیرآلات شودر زیبایی آن را دوچندان کرده است و اهرم آن به راحتی حرکت میکند. رسالت اصلی که مدیران ارشد ایران نوید همواره بدان متعهد و پایبند بوده اند حمایت از حقوق مصرف کننده بوده است و در این راستا تیم خدمات پس از فروش شیرآلات ایران نوید به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی می باشد. تولید کنندگان شیرآلات که دارای شهرت و نام معروف می باشند تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن تنها جلب رضایت مشتری می باشد . پس از عبور شیلنگها با دست مخالف آنها را نگه دارید و بست مخصوص را زیر آن و در پیچ تمام رزوه قرار داده و قبل از هر کاری با مهره مخصوص بست را در جای خود با دست سفت کنید تا شیر ثابت شود.




يکشنبه 19 ارديبهشت 1400
ن : تیک تاک

عامل دیگری که علاوه بر نوع موتور در کارواشها مهم هستند

در این صورت، باید با استفاده از برخی حلال های صنعتی یا روغن های روانکار (مانند اسپری DW40) ابتدا جرم جمع شده در محل ر از بین ببریم، سپس نسبت به نصب نازل جدید اقدام کنیم. نصب انواع نازل روی خروجی تفنگ کارواش به راحتی امکان پذیر است. استفاده از نازل کارواش استاندارد چه مزایایی دارد؟ جهت جلوگیری از وارد آمدن هرگونه آسیب به سیستم کارواش یا سطوح و قطعاتی که از نازل برای پاشش آب یا هر محلول دیگری روی آن استفاده می کنیم، لازم است از مدل های استاندارد و تولید شده توسط شرکت های معتبر بین المللی، مانند PA، استفاده کنیم. تایمر آبیاری رین مدل Amico Plus یکی از با کیفیت ترین ابزارهای بازارهای بین المللی در صنف آب است. طراحی و ساخته شده اند با توانایی پاشش پرفشار آب و از بین بردن انواع آلاینده های صنعتی و خانگی، توانسته اند خود را به یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین دستگاه های مصرفی تبدیل نمایند. نازل کارواش استاندارد با پاشش صحیح و بدن پرتی آب یا هر محلول دیگر، از هدر رفتن آن جلوگیری می نماید. و مسلماً بهترین کارواش دستی آن کارواش دستی است که از نظر ویژگیهای ذکر شده بیشترین حد استاندارد را کسب کند.

برای این منظور توصیه می شود برای انتخاب و خرید انواع نازل کارواش، به سراغ نمایندگی های معتبر این محصولات در داخل کشور رفته، تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و تخصصی، بهترین محصول را انتخاب، و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، به سرعت قطعه تعمیر یا تعویض گردد. یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از مه پاش مرغداری ، ضدعفونی کردن فضای سالن می باشد. به بیانی ساده تر کاهش در تعداد نیروی کار خدماتی که تأثیر بسزایی در کاهش هزینه دارد از مزایای این دستگاه می باشد. چرا که در طول عمر و کیفیت و کارایی کارواش صنعتی تاثیر بسزایی ایفا می کند. نکته مهم دیگر شلنگ کارواش میباشد که هرچه طول بیشتری داشته باشد قدرت مانور بالاتری حین کار در اختیار کاربر میگذارد. کیفیت آب یا محلول مورد استفاده: هر چقدر میزان سختی و ناخالصی های موجود در آب کمتر باشد، نازل، آسیب کمتری دیده و طول عمر آن بیشتر می شود. کارواش نیمهصنعتی یا واترجت نیمهصنعتی به کارواشهایی اطلاق میشود که بتوان از آنها برای کاربریهایی بیش از یک کاربری خانگی استفاده شود اما به میزان کارواشهای صنعتی نیز از نظر توان کاری و آلیاژ بدنه مقاوم نباشند. کارواشها دارای قطعات گوناگونی میباشند که مهمترین آنها لانس و تفنگ آب پاش و مخزن مواد شوینده میباشد.

عامل دیگری که علاوه بر نوع موتور در کارواشها مهم هستند و در دستهبندی آنها لحاظ میشوند، میزان فشار کاربردی برای خروج آب میباشد، هرچه میزان فشار بیشتر باشد دستگاه قویتر و صنعتیتر میباشد. علاوه بر این میزان آب مصرفی آن در هر دقیقه 10 لیتر می باشد. دستگاه های شوینده فشار قوی را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی کرد. بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، سر و صدای ناخواسته موجب آسیب شنوایی، اختلال خواب و رهاسازی هورمون استرس (کورتیزول) میشود که میتواند بر سیستم ایمنی و متابولیسم بدن تاثیر داشته باشد (8). همچنین سروصدا میتواند موجب افزایش احتمال حمله قلبی شود (8 و 9)، بهطوری که بر اساس تحقیقات انجام شده، سه درصد از سکته­های قلبی به همین علت در اروپا اتفاق میافتد (8). هدف مدیریت شهری پدید آوردن شهری سالم است که از نشانه­های آن فضای تمیز، محیط زیست پایدار، داشتن جامعه منسجم، دارا بودن وضعیت بالای بهداشتی و غیره می­باشد (4). در این راستا، براساس مصوبه مورخ 13/3/1369 هیئت وزیران و بند 20 ماده 55 قانون شهرداری­های کل کشور می­بایست طبق برنامه زمان­بندی که توسط ادارات کل حفاظت محیط زیست استان­ها تعیین می­شوند، کلیه صنایع مزاحم به محل­های مجاز منتقل شوند(9 و 10). یکی از مهم­ترین اهداف انتخاب مکان صنعتی، یافتن مناسب­ترین مکان با شرایط مطلوبی است که توسط معیارهای انتخاب تعریف شده­اند (11). به طور معمول، 80% داده­های مورد استفاده به وسیله مدیران و تصمیم­گیران به منظور تعیین مکان مناسب مناطق صنعتی داده­های مکانی هستند (12). در یک فرایند انتخاب مکان، تحلیل­گر تلاش می­کند تا مکان بهینه­ای را تعیین کند که از معیارهای مناسب پیروی ­کند.

کارواشها بر اساس نوع موتور به دو دسته کارواشهای دینامی (القایی) و ذغالی دستهبندی میشوند. کارواش ذغالی دارای سیستم الکتروموتور و سیم پیچ هستند و به وسیله دو ذغال موجود در دستگاه، کارواش شروع به کار میکند. تعویض نازل، به راحتی تعویض یک پیچ از نوع بستی است و با استفاده از ابزار معمول و متداول امکان پذیر است. این شیر تایمر آبیاری در مقابل سرمای زیاد آسیب پذیر و قابلیت ضد یخ زدگی ندارد. در دستگاه استفاده کرد. قدرت فشار آب در نظر گرفته برای آن 90 بار است که می توان برای تمیز کردن و شستشوی ماشین و سایر سطوح کثیف از آن استفاده کرد. این کارواش از فشار آب خروجی 90 بار و موتور 1800 وات برخوردار است که به کاربر این امکان را میدهد تا سطوح و اجسام مختلف را با مواد شوینده در زمان کوتاهی به راحتی تمیز کند. نازل کارواش یکی از قطعات مصرفی پرکاربرد، در صنعت آب و فاضلاب و امور مربوط به کارواش، شستشوی قطعات صنعتی و … کارواش صنعتی دستگاه نظافت صنعتی است که برای نظافت و شستشوی مکان های بزرگ و وسیع به کار می رود.




جمعه 10 ارديبهشت 1400
ن : تیک تاک

هزینه برق مصرفی این دستگاه ها نسبت به کولر های گازی یا اسپلیت بسیار پایین تر است

هزینه برق مصرفی این دستگاه ها نسبت به کولر های گازی یا اسپلیت بسیار پایین تر است. اگرچه داکت اسپلیت، مصرف انرژی کمتری دارد ولی به کر گیری برخی از ترفندها به ما کمک می کند که بتوانیم، انرژی مصرفی را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش دهیم، یکی از راهکارهای مطلوب برای این منظور نصب ترموستات برای اتاق ها می باشد در این حالت می توانید میزان دمای هر یک از مکانها را کنترل کنید. البته خبر خوب اینجاست که این مشکل با نصب یک دریچه ترموستاتیکی در هر اتاق قابل حل است. سپس گرمای محیط توسط کویل های یونیت داخلی گرفته شده و هوای سرد از طریق فن های نصب شده به اتاق ها ورود می کند. این مورد معمولا در محیط های خانگی دردسر ساز خواهد بود. داکت اسپلیت ها یا کولر گازی کانالی با تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانالهای اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شده توسط ترموستات می رساند. موسسات استاندارد برای بالابردن کیفیت هرساله استانداردهای متفاوتی را معرفی میکنند در این میان بوستر پمپ آتش نشانی بهدلیل آنکه در مواقع ضروری باید به بهترین شکل کار کند مورد توجه موسسات استاندارد است.

سیستمهای تمام هوا در کنترل و تنظیم هوا و رطوبت بهترین کارایی را دارند. برای مثال در یک واحد مسکونی اگر در اتاق کودک به دمای ۲۲ درجه سانتیگراد (۷۱ درجه فارنهایت)، در سالن به دمای ۱۹ درجه (۶۶ درجه فارنهایت) و در اتاق یک فرد جوان به دمای ۱۷ درجه (۶۳ درجه فارنهایت) نیاز باشد، دمای هوای خروجی از هر فن کویل را میتوان به شکل مستقل از سایر فن کویلها تنظیم نمود ولی در داکت اسپلیت اینگونه نیست و چون همه اتاقها و سالنها به یک یونیت سقفی و با کانال کشی وصل هستند، همه یک دمای برابر خواهند داشت. به علاوه باعث کاهش هزینه ها شده و در افزایش زیبایی ظاهری نیز تاثیر چشمگیری خواهد داشت. اما در صورت استفاده از کولر های گازی یا اسپلیت عادی، برای هر اتاق نیاز به استفاده از یک دستگاه مجزا خواهید داشت. اما در بوستر پمپ آبرسانی خانگی با استفاده یک طبقه دیگر از آب، فشار خروجی دستگاه تغییر خواهد کرد و با خارج شدن یک طبقه مجددا فشار خروجی به حالت اول خود برخواهد گشت. در خرید این نوع از محصولات، فضای مد نظر را در اولویت قرار دهید زیرا اگر ظرفیت هی کمتری را برای فضاهای بزرگتر انتخاب کنید در این صورت نمی توانید از کارایی آنها بهره مند شوید.

زیرا به طور کلی داکت اسپلیت به گونه ای طراحی شده است که انرژی کمتری را برای رسیدن به دمای دلخواه مصرف می کند. سودجویان معمولا به منظور جلب توجه خریدار، هزینه های کمتری را برای محصولات غیر اصل خود پیشنهاد می دهند. لازم به ذکر است که هزینه ی داکت اسپلیت یک مقدار مشخص و استاندارد در بازار دار به همین دلیل هرگاه این محصول به قیمت پایین به شما پیشنهاد شود در این صورت به کیفیت و کارایی آن مشکوک باشید زیرا لزومی وجود ندارد که یک محصول اصل با کارایی مطلوب ، به هزینه های کمتر فروخته شود. در غیر این صورت، رادیاتوری که از پکیج دورتر است، سردتر از سایر رادیاتورها خواهد بود. از جمله این که زمان عیب یابی و رفع نواقص دستگاه را به حداقل می رساند. در این بخاری هوا بوسیله یک دمنده به داخل محفظه احتراق دمیده می شد و با سوخت (نفت یا گازوئیل) ورودی به کوره ترکیب وعمل احتراق را شکل می دهد، سوخت مورد نیاز این بخاری پس از فرمان شیر برقی، از باک بخاری تامین می گردد. فن کویل آخرین بخش از یک سیستم تهویه مطبوع است که به صورت مستقیم در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بر پایه این برونداد، آزمون دقیق مجذور کای، الگوی مورد نظر را تایید می­کند. نازلها از نظر شکل پاشش به سه الگوی اصلی دستهبندی میشوند. مزیت اصلی چیلرهای تراکمی هوایی نسبت به چیلرهای آبی، عمدتا امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی شرجی، امکان نصب در بام، بالکن یا هر فضای دیگری خارج از موتورخانه و نیز عدم نیاز به مصرف آب و نصب برج خنک کننده برای خنک نمودن مبرد و کندانسور در چیلرهای هوایی میباشد. حق مطالبه خسارت در (Unidriot, 2010, p 265, Comment 1 to Article 7. 4. یا اصلی باشد. در همین سال یک فیزیکدان اهل فلوریدا به نام جان گوری توانست با استفاده از یک کمپرسور یخ تولید کند. نصب و راه اندازی داکت اسپلیت باید با دقت کافی انجام شود زیرا یکی از مهمترین علل کارکرد نادرست این دستگاه ها به ایراد و خلل در نحوه ی اجرای آنها مربوط می شود. به طور مثال وجود درختان درفضاهای مجاور مجتمع های مسکونی در کاهش میزان خشونت های محلی تاثیر گذار بوده است .

ادامه مقاله:

https://tamin24tajhiz.com/product-category/air-conditioning/





شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : تیک تاک

مواد اولیه عذایی را از کجا بخریم؟

سیترات سدیم می دهد باشگاه شیرین ترین و لیمو - آهک نوشابه هر دو ترش و شور خود طعم.. به همین دلیل ، سیتراتهای مانند سدیم و سیترات کلسیم هستند که معمولا به عنوان نمک ترش شناخته شده (گاهی اوقات ، مردم مراجعه به اسید سیتریک به عنوان نمک ترش). به دلیل نصب موجشکنها، این ساحل برای شنا و تفریح آماده شده است. این مجموعه علاوه بر اتاق، خانههای ییلاقی هم در کنار ساحل دارد که امکاناتی کامل و دسترسی مستقیم به اقیانوس و طبیعت زیبای اطراف دارند. غرب جزیرهی Farukolhufushi در آبسنگ مالهی شمالی، جایی است که غواصان و شناگران میتوانند از تماشای صخرههای مرجانی موسوم به صخرهی موز لذت ببرند. این مکان هم برای غواصان مبتدی و هم برای حرفهای ها ایدهآل است؛ غارها، صخرههای تاقی شکل و مرجانهای نرم دارد. خیلی ها برای کاهش دشواری های این کار دست به دامن فناوری های جدید ارتباطی مثل اینترنت و فضای مجازی می شوند ولی نبود بستر ارتباطی مناسب باز هم موجب ناکامی آنان می شود. در واقع وقتی صحبت از مقصدهای گردشگری ساحلی باشد، یکی از اولین کشورهایی که به ذهن میرسد، جزایر مالدیو است. بعدها این ساختمان به اقامتگاه خصوصی رئیسجمهور مالدیو تبدیل شد و هنوز هم اقامتگاه رئیسجمهور است، بنابراین بازدید از آن برای عموم آزاد نیست.

این مشخصات شامل اطلاعات مربوط به طیف گسترده ای از شاخص ها، از جمله ترکیب شیمیایی و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی، ساختار، ویژگی های حسی و در برخی موارد، منشأ آن است. مواد اولیه غیرمستقیم بخشی از محصول نهایی نیستند بلکه در عوض به طور جامع در فرآیند تولید استفاده می شوند.مواد اولیه غذایی، به عنوان یک گروه طیف گسترده ای از محصولات مورد نیاز بسیاری از مشاغل از جمله کارخانه های فرآوری مواد غذایی و رستوران ها را شامل می شود. اگر آنها رعایت نکنند، باید رد شوند.انتخاب تأمین کنندگان یک فرایند مدیریت بسیار مهم در تجارت مواد غذایی است که به روش های عملیاتی خوش ساخت نیاز دارد. شرکت سورن شیمی با توجه به نیاز مشتری از بین محصولات موجود در بازار انواع مواد اولیه صنایع غذایی را با بهترین کیفیت از کمپانی های معتبر مثل https://irchem.ir/dietary/ در اختیار شما تولیدکنندگان و همکاران گرامی قرار می دهد. این مجموعهی تجاری در مرکز شهر ماله قرار دارد و بزرگترین سوپرمارکت شهر است. این بنای زیبا که به سبک استعماری ساخته شده، در مرکز تاریخی ماله قرار دارد. انواع خاص تیتانیوم دی اکسید رنگدانه ای که دارای استانداردهای خلوص مناسب می باشند به عنوان رنگ دهنده در مواد خوراکی ( مثل آب نبات ها ، بیسکوئیت ها ، شیرینی ها ، سفید کننده های قهوه ، خمیردندان و غیره ) و مواد دارویی ( چندین نوع دارو) مورد تایید قرار گرفته اند.

کیفیت -اطمینان حاصل می کند که برنامه ها و شیوه ها به محصول نهایی منجر می شود که ایمن و قانونی است و مطابق استانداردهای شرکت و همچنین مشخصات مشخص شده توسط تحقیق و توسعه است. تولید- (از دریافت به حمل و نقل)- مواد خام و فرایند و محصول نهایی را به شیوه ای مناسب (از جمله قابلیت های تجهیزات) برای اطمینان از اینکه محصول پایدار ایمن است، قانونی است و مطابق با مشخصات تحقیق و توسعه است. سواحل شنی سفید، آبهای گرم و فیروزهای و تابش لذتبخش آفتاب، گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این بهشت استوایی میکشاند. این مجموعه در انتهای جنوبی مالدیو و نزدیک به کانال استوایی قرار دارد. یکی ویلاهای جنگلی که در دل طبیعت سرسبز قرار دارند و دیگری ویلاهای اقیانوسی لوکس که با آبهای زلال و آرام احاطه شدهاند. تجربهی پیک نیک در جزیرهای کوچک در دل اقیانوس، با سواحل شنی، درختان سرسبز و آبهای فیروزهای، تجربهای است که بهراحتی فراموش نخواهید کرد. در جزایری که ریزورت ندارند، هزینهی هر وعده غذا بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ روفیه است.

ممکن است آن را در آب بخیسانند و کاملا تحت فشار قرار دهند تا از آن عصاره یا شیر نارگیل بگیرند. این فرابرها هزینهی کمی دارند و قیمت آنها بسته به مسیر و فاصله بین ۳۰ تا ۷۴ روفیه است. تعداد گردشگران این ساحل معمولا نسبت به تعداد اهالی شهر، بسیار کمتر است. این ساحل زیبا، تفریحاتی فراتر از استراحت در آفتاب و شنا کردن دارد و به مکانی برای برگزاری رویدادهای تفریحی و فرهنگی مثل کارناوالها و اجراهای زندهی موسیقی تبدیل شده است. در سمت شرقی جزیرهی ماله، ساحل مصنوعی یکی از محبوبترین جاذبههای جزیره برای اهالی شهر و تنها ساحل قابل شنا کردن در پایتخت مالدیو یعنی شهر ماله است. ماله نمونهی کاملی از زندگی مدرن در مالدیو است. ماله مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نالدیو است و تقریبا همهی واردات و صادرات آن از طریق همین شهر انجام میشود. فروش مواد اولیه غذایی در شرکت پرشین یوتاب صورت می گیرد.اطمینان از ایمنی مواد غذایی در بازار مصرف کشور، منطقه، شهر یکی از فعالیت های اولویت دار جهت ارتقا کیفیت زندگی مردم است. شرکت جهان شیمی در زمینه واردات و فروش مواد اولیه شیمیایی صنایع غذایی و صنعت تصفیه آب و مواد شیمیایی صنایع و کارحانه ها دارای سابقه بیش از ربع قرن میباشد .